Návrhy, a připomínky

  1. Tak můj návrh je pro zlepšení hráče, který hitne lvl 99, tak aby se mohl nadále zlepšovat v levelování a statech, tak po lvlu 99 by si dal další slot, ve kterém by měl lvl 1 nebo 99 a jel by výš, akorát stejné staty jak na lvl 99 akorát by měl větší dmg atd…

  2. Těm co by dosáhli lvl 99 a pokračovali by dál, mohli by si nadále vylepšovat zbraně a armor ( víc jak +10 )

  3. Přidat více Daily huntů

  4. Vím že se nemají dávat některé dungeony solo, ale jelikož tu moc lidí nehraje, tak bych zpřístupnil aji lepší itemy, se kterýma už by se dalo solovat, ale jen některého moba např v Jupu.

  5. Přidat opět plugin, kterým by se dali sundat karty ze zbraně buď za Eme nebo díky nějakému itemu

  6. A když už né ty itemy se kterýma by se dalo solovat, tak aspon nejakej item se kterým by ses mohl healovat a nemusel by být u tebe Healer. (Myslím tím věcí heal než s PTS např 1k hp heal)

  7. Ti hráči, kteří dosáhnou lvl 99, tak bych přidal nějakej shop ve kterým by museli splnit nějaké další Hunty, které ještě nejsou na určitého moba a dostali by za to speciální item.

  8. Zpřístupnil bych assassinům passivni skill, který jim zvětší DEX+FLEE, s tím že by dokázali aji zabít Wanderer nebo popřípadě jiné moby s velkým FLEE

  9. Ještě k Butterfly wingce, jelikož začinající hráč nemusí vědět o tomhle předmětu a nebo si ho nemůže dovolit koupit, tak bych zpřístupnil hráčům /spawn do určitého lvlu.

  10. Když máme zbraň v levé ruce a v pravé v prvním slotu, tak bych udělal to, že se nedají vyhodit, to stejný armor, už se mi hodněkrát stalo, že jsem je omylem vyhodil.

  11. Obnovit starý raid

  12. Přidat kartu, která by zabránila stunu a byla by do helmy

témat jsi napsal hodně takže se pokusím napsat svůj názor na jednotlivé témata

  1. systém rebirth není špatný ale se mi prostě nesedí, jsi dobrodruh co exploruje zjištuje co si může dovolit na určitém lvl a snažíš se aby pro tebe dungy které si předtím nedával byli ted lehké takže mi nedává moc smysl si pak začínat od znova s nějakými bonusy. tvůj bonus je gear z tvého předchozího high levelu. zlepšovat se můžeš pomocí lepší zbroje/zbraně/doplnky/karty

  2. není důvod nadále zlepšovat weapon/armor +10 je i tak těžké na výrobu a jen málo kdo má věci +10

  3. zrovna juperos má být end game oblast kterou by jsi neměl dávat solově takže chápu proč to tak chtejí nechat a zakomponovat systém party, navíc je lepší nezlehčovat dungy na úrok malé komunity zdůvodu zachování nějaké obtížnosti

  4. z těchto důvodů tu máš alchymistu který ti je schopen vyrobit lepší heal poták, nebo si hold budeš muset někoho najít kdo tě bude léčit. tento systém je fajn že vyžaduje další povolání

  5. nevidím důvod přidávat assasinum buff jelikož assasin nemá být role která má dávat všechno na easy. kvůli tomu tu máš další role které jsou na to více vhodné

  6. spíš bych jim dal 20 butterfly wingu se zprávou že dokážou vracet na spawn a at si je šetří jelikož na začátek hry jsou drahé

  7. to snad ani neni jak udělat aby si je nevyhodil prostě si musíš hlídat kdy něco vyhazuješ nebo si dát vyhazování na jiné tlacítko

  8. starý raid byl moc op a kvůli tomu by se museli boostnout i další role, proto je lepší debuffnout assasina aby se přiblížil na ostatní role a lépe se balancovala hra

to je všechno k čemu jsem se chtěl vyjádřit